5 порад від ЦеГрІн для авторів проектів Бюджету участі

5 порад від ЦеГрІн для авторів проектів Бюджету участі

1. Готуючи проект – користуйтесь геопорталом Львова

Кілька проектів першого року Бюджету участі виявились проблемними у реалізації через власність земельної ділянки.
Готуючи проект, перевірте кому належить земельна ділянка. Для цього існує платформа — геопортал Львова, map.city-adm.lviv.ua. Це відкрита геоінформаційна система Львівської міської ради, яка надає доступ до містобудівної документації та різних просторових даних щодо міського розвитку.

2. Урбаністи авторам в поміч

Часто автори проектів Громадського бюджету відстоюють збереження парків, створення спортивних майданчиків, розвиток подвір’їв шкіл і це все – просторові об’єкти. Залучайте до створення проектів Бюджету участі ЛКП «Просторий розвиток міста» та професійних урбаністів, аби робити подані проекти вартіснішими, цікавішими, новаційними, розвитковими для міста.

3. Формуйте команду ще на етапі збору підписів за проект

Важливим є те, щоб ініціювала ідею не одна людина, а група відповідальних громадян, які вболівають за свій об’єкт чи ініціативу.
Збір підписів – не формальність, а важливий момент. Так формується команда людей, яка у подальшому реалізовуватиме агітаційну кампанію за проект. Важливо, аби в команді було не менше 10 активних членів. Підписи на підтримку від авторитетних людей підвищаться статус вашої проектної пропозиції.

4. Не відкладайте на останній день подачу проекту

Маючи у запасі час, ви можете доопрацювати ваш проект, оскаржити заперечення чи об’єднатись зі схожим за тематикою проектом.

5. Фішки агітації

Агітувати біля відділень Приват чи Ощадбанку виявилось неефективним. Активні користувачі банку знаходяться онлайн, а найбільше до банку заходять пенсіонери.

Ефективно стояти агітаторам з листівками в супермаркетам, на кінцевих зупинках транспорту, чатувати біля банкоматів обраних банків, у торгових центрах вашого мікрорайону.

Усередині ЦНАПу заборонено агітувати, але ви можете це робити перед входом у ЦНАП. Дуже важливо інформувати працівників ЦНАПів щодо роботи Бюджету участі.

Розміщення афіш в різних установах необхідно погоджувати з власниками установ, аби їх не зірвали.
Готуйте грунт – інформуйте потенційних голосувальників – ще від початку подачі проекту. Минулого року часто люди віддавали голос тому проекту, за кого попросили раніше, а не тому, який був обраний усвідомлено.

P.S. Інформаційна кампанія завершується не з завершенням голосування, а зі здачею об’єкту в експлуатацію. Після завершення голосування завдання команди авторів тримати руку на пульсі щодо реалізації проекту, відстоювати, при потребі, подальше фінансування об’єкту і його розвиток.

Команда ЦеГрІн проаналізувала роботу Бюджету участі, зібрала корисні поради від тих, хто з різних сторін уже був у процесі, сумувала дискусійні питання. Усе це можна прочитати у розробленій методичці — https://gb.city-adm.lviv.ua/help/info

Запрошуємо на зустріч «Керувати бюджетом участі — просто! Бюджет участі для львів’ян!» — у понеділок, 21 серпня о 17.00 год
Місце проведення – актова зала Університету фізичної культури, вулиця Костюшка, 11
Реєструватись тут: https://docs.google.com/…/1FAIpQLSdfq33v5wNp8m3GYk…/viewform

Приєднуйтесь до нас, та отримуйте на Ваш е-mail найцікавіші новини нашого сайту!
Share to Facebook
Share to Google Plus

Залишити коментар

Ви маєте бути авторизовані, щоб розмістити коментар.