Чому медійність – необхідність

pexels-photo-545331

Бути присутнім в медіа просторі – обов’язок тих організацій, що хочуть бути успішними

Медійність – це нова сила. Правило «якщо тебе немає в ґуґл – тебе немає взагалі» — ще не аксіома, але тенденція очевидна. Проте багато професіоналів досі медійності бояться. Ми спробуємо довести, що бути в медіапроторі – обов’язково.
Комунікація з великою аудиторією
Жоден захід не дасть можливість достукатися до такої кількості людей, яку дають ЗМІ та соцмережі. Найчастіше ваша онлайн-аудиторія більша за ту, з якою ви б могли поговорити наживо. Робота з онлайн-аудиторією — найоптимальніша з позиції витрат зусиль і часу.pexels-photo-267389
Швидкий зворотній зв’язок
Жоден серйозний проект не зробиш наодинці. Людині, яка щось створює чи організовує, важливо почути конструктивну критику. Якщо у вас буде думаюча аудиторія, це допоможе. Соцмережі і ЗМІ дають швидкий зворотній зв’язок. Ідеї можна занотувати і обдумати, або ж відразу аргументувати у коментарях. Варто готуватися і до неконструктивної критики— коли на вас просто виплескуватимуть свою нереалізованість. Частина людей через це боїться працювати з медіасферою. Проте плюси тут переважають мінуси.
Довіра до себе
Довіра — одна з найцінніших валют. Навіть увага йде після неї. Щодня мільйони компаній та людей працюють, щоб ви їм довіряли. Довіра не здобувається просто так. Над цим довго і наполегливо працюють. Аудиторія повинна отримувати користь від людини, нові знання, які можна застосувати. Не обов’язково постити фотки зі словами про плідну роботу на «мозковому штурмі». Поясніть, як допомагаєте людям вирішити їхню проблему. Не забувайте, що довіра — надзвичайно крихка субстанція. Її можна зруйнувати за день. І потім витратити не один місяць, щоб повернути.
Ключ до нових проектів та пропозицій
Цінність лідерів думок не потребує пояснень. До них звертаються бренди, соціальні ініціативи, журналісти. Робота над медійністю — це можливість отримати цікаву пропозицію до співпраці. Для цього варто системно працювати у обраній ніші. Навіть якщо здається, що це — даремна втрата часу і зусиль. Результати не прийдуть за день. Діліться досвідом, розповідайте історії, навчайте всьому, що знаєте, не боячись виховати конкурентів — тільки тоді будете цікаві для нових проектів. А вони неодмінно з’являться. pexels-photo-242492
Самодисципліна та пошук нового
Робота з медійністю значить постійно перебувати у полі зору. Тут не можна схибити. Ви закриваєте для себе багато можливостей провести час, які не співпадають з вашим образом. Екологічний активіст не може поїхати з друзями смажити шашлики, популяризатор здорового способу життя — пиячити в пабі, борець за права тварин — купити дружині шубу з натурального хутра. Будьте обачними, живучи, ніби під пильним оком ворогів. Це мотивує і допомагає створити кращу версію вас. Насправді втрати невеликі і наврядчи вони істотно змінять ваш спосіб життя. Без шашликів, пабу та шуби можна обійтися. Чомусь же ви обрали саме цю нішу? Необхідність системно створювати контент вимагає нових знань та вражень. Ви помітите, що більше читаєте, слідкуєте за трендами, подорожуєте, ходите на тематичні заходи чи дивитеся їх на Youtube. Ви стали посудиною, яку наповнює щось нове.
Робота над медійністю — це складно. І з кожним роком ставатиме складнішою: все більше контенту, все незвичніші прийоми та інфоприводи, все складніше зробити свій голос гучним. Але це можливо. Варто лише зрозуміти, у чому ваша цінність для людей.

За матеріалами: pexels.com та nv.ua

Приєднуйтесь до нас, та отримуйте на Ваш е-mail найцікавіші новини нашого сайту!
Share to Facebook
Share to Google Plus

Залишити коментар

Ви маєте бути авторизовані, щоб розмістити коментар.